sc-atrome

Alla inlägg under mars 2013

Av Stefania Citraro - 15 mars 2013 00:12

Idag har jag inte lyckats skriva försen nu, har gjort en del saker hela dagen, sen så bestämde jag och G för att köpa gym kort och, gå och träna så det gjorde vi. Ett jättefint gym med ett lite spa innuti också, LOVE IT. Kommer spendera så många dagar som möjligt där, om inte träning så blir det i alla fall i spat.


Efter träningen och en dusch åkte vi hem, lagade lite mat och drog till jobbet. Dock var det inte mycket till jobb idag, vilket nästan var tur då jag måste börja jobba klockan 10 i morgon. Så imorgon blir inget "gym", i gymmet så att säga men lär få mig ett riktigt träningspass ändå.



Tänkte snart dra mig till sägns då jjag är fruktansvärt trött...


Tänkte skriva en överraskning, men den får vänta tills jag först fått sagt den till mina päron. Ciao


Av Stefania Citraro - 13 mars 2013 12:34




Idag vaknade jag klockan 11 men har fortfarande inte lyckats ta mig ur sängen. Just nu lagar G mat, så det lär bli maten som får mig ur sängen idag.


Otroligt nog har jag inga planer för idag, då vädret är skit (regn och molnigt) så lär göra mig en go cappuccino och läsa ELLE mode magasin, tills det är dags att dra till jobbet. Ciao

Av Stefania Citraro - 13 mars 2013 12:33




Idag vaknade jag klockan 11 men har fortfarande inte lyckats ta mig ur sängen. Just nu lagar G mat, så det lär bli maten som får mig ur sängen idag.

Otroligt nog har jag inga planer för idag, då vädret är skit (regn och molnigt) så lär göra mig en go cappuccino och läsa ELLE mode magasin, tills det är dags att dra till jobbet. Ciao

Av Stefania Citraro - 12 mars 2013 18:20

I Sverige med G och min prins Oscar.



Har bestämt mig för att återuppta min blogg efter ca: 8 månaders uppehåll.


Kommer skriva lite mindre varje gång för att det inte ska bli lika jobbigt att skriva en bok varje gång. Så kommer inte heller att ta allt som har hänt under dessa månader, utan helt enkelt börja på nytt...


Jag och G kom hem från Sverige i söndags kväll, tyvärr blev det inte mer än (knappt) 4 dagar i mitt hemland, men en underbar och rolig weekend med min familj. Igår var jag ute och tog en kaffe i vårsolen med Aleksandra, och ikväll ska jag till jobbet. Nu ska jag hänga upp tvätt och laga mat. Ciao


Ps.
Älskar att bloggplatsen nu har sin app, så jag kan skriva från mobil.

Presentation


My name is Stefania Citraro and I'm half Swedish half Italian girl raised in Sweden, but nearly 2 years ago moved to Rome. On my blog you will follow me through my days in the capital of Italy.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards