sc-atrome

Direktlänk till inlägg 20 juli 2013

HIT ME WITH YOUR BEST SHOT!

Av Stefania Citraro - 20 juli 2013 19:04

         





Nu kommer fotona frān stranden i Māndags.

Allt ār bra, men det ār riktigt varmt idag!

Har jobbat varje dag plus tisdags och onsdags kvāll. Igār och i torsdgas kvāll jobbade jag inte sā var bara hemma och kollade film och njōt av ensamheten! Igār var jag dock ute och shoppade lite, tyckte jag var vārd ett par skor, en body och en klānning! (bild kommer senare)

Just nu sitter jag pā kontoret, slutar klockan 8 och sen ska jag ivāg och jobba pā puben.

Ps. 

Peppar peppar ta i trā, det verkar som jag fātt bort vāgglōssen eller dom har i alla fall inte bitit mig sen sist... Hoppas de ār borta! Ciao.


Here comes the photos from the beach on Monday.

Everything is good, but it's really hot today!

I've worked every day plus Tuesday and Wednesday night. Yesterday and on Thursday night I didn't work so I was just home watching movie and enjoyed the solitude! Yesterday, however, I was out shopping a little, I thought I was worth a pair of shoes, a body and a dress! (picture will come)

Right now I'm sitting in the office, ending at 8 and then I'm going to work at the pub.

Ps.

Touch wood, it seems like I manage to take away the bed bugs or at least they haven't bitten me since last time... Hope they are gone!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stefania Citraro - 3 augusti 2013 20:01


  Bilder frān igār och Klubben, sista natten i Rom / Photos from yesterday and the club, last night in Rome.         Skriver mer imorgon eller en annan dag. Nu slutar jag pā jobbet och kickar fōr att sāga hejdā. Sen hem och packa resten...

Av Stefania Citraro - 31 juli 2013 16:52

          Bilder frān min hāllplats dvs colosseum, min vāska jag kōpte och innan jag sprang / Pictures from my bus stop ie colosseum, my bag I bought and before I ran        Nāgra bilder frān igār. Igār fick jag gjort ganska mycket sā...

Av Stefania Citraro - 27 juli 2013 18:35


      Dagens outfit och Colan / Todays outfit and the Coke  Idag har det varit 37 grader varm och igār var det lika varmt, det ār nāstan som jag sa till Filip idag, "du kommer inte vilja ha mer sol efter Rom".  Vāgglōssen har inte bitit mig...

Av Stefania Citraro - 24 juli 2013 17:03

        Skor - Greisy, Klānning - Zara & Vāska - Mango  /  Shoes - Greisy, Dress - Zara & Bag - Mango       Idag sā kommer fotona frān min andra klānning jag kōpte herromdagen och skorna, ālskar bāde klānning och skorna. Alla bōr ha en...

Av Stefania Citraro - 21 juli 2013 19:15


  Bilder frān igār och pā min "body" som jag kōpte pā Zara / Photos from yesterday and on my "body" that I bought at Zara.       Sitter pā kontoret men slutar snart. Imorgon ār jag ledig och dā blir det att āka till stranden! Nu ār det ba...

Presentation


My name is Stefania Citraro and I'm half Swedish half Italian girl raised in Sweden, but nearly 2 years ago moved to Rome. On my blog you will follow me through my days in the capital of Italy.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards