sc-atrome

Alla inlägg den 21 juni 2013

Av Stefania Citraro - 21 juni 2013 18:03

     

Fòrsta bilden àr fràn igàr pà mig och Hanna och dom andra bilderna àr dagens outfit, inte direkt en midsommar outfit men... / First picture is from yesterday on me and Hanna and the other pictures are from today's outfit, not exactly a midsummer outfit but ...




Det var ett bra tag sen jag skrev, tànker inte mà dàligt òver det och tànker heller inte beràtta allt som hànt mer àn att jagf àtergàtt till det normala livet, ungefàr. 

Idag àr det midsummer och vi svenskar (dvs jag, min bror och filip) ska festa genom att jobba pà festen som ikvàll àr POOL PARTY aka MIDSUMMER, kommer nog bli en bra midsommer trots att den inte kommer bli vàldigt traditionell. 

Idag àker Hanna tillbaka till London efter att ha vart i Rom en vecka, tycker det àr fruktansvàrt tràkigt men det var underbart att ha henne hàr. 

Just nu sitter jag pà kontoret men ska klcokan 8 ivàg till puben och bòrja mitt andra skift.

Sà avslutar med att sàga glad midsommar, àt kòttbullar och fàrsk potatis fòr min del med. Ciao


It was a while ago since I wrote, but I'm not going to feel bad about it and I'm not going to tell you what happened all this time, more then I am back to my normal life, sort of.

Today it's midsummer and we Swedes (i.e. me, my brother and filip) are going to party by working at tonight's POOL PARTY aka MIDSUMMER, will probably be a good midsummer although it will not be very traditional.

Today, Hanna goes back to London after being in Rome for a week, I think it's awfully sad but it was wonderful to have her here.

Right now I am in the office but at 8 am I'm heading off to the pub to start my second shift.

So concludes by saying happy midsummer, eat meatballs and fresh potatoes for me to. Ciao

Presentation


My name is Stefania Citraro and I'm half Swedish half Italian girl raised in Sweden, but nearly 2 years ago moved to Rome. On my blog you will follow me through my days in the capital of Italy.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards