sc-atrome

Alla inlägg den 11 november 2011

Av Stefania Citraro - 11 november 2011 14:51

Vädret idag.

   

Jag i min Juventus t-shirt.



Vilken dag, i solen visar det 28 grader och det känns kan jag säga. Tog mig ut för att springa, vilket inte gick så bra då jag hade håll, ont i halsen och i bara t-shirt svettades som en gris. Men var glad ändå, då min juventus tröja fick folket i Rom att kolla snett på mig. Igår kväll och idag har jag suttit och kollat på fotbollslag i Rom, saknar fotbollen så extremt mycket så har tagit i kontakt med olika lag. Hoppas att jag finner en plats i något lag även om det är 5 eller 7 - manna fotboll. Imorgon är det dags att betala hyran igen, vilket innebär att jag redan varit i Rom i över en månad, herregud va tiden går snabbt. Men nu är det dags att laga lite pasta åt mig och sedan ta mig ut på nya äventyr.

Presentation


My name is Stefania Citraro and I'm half Swedish half Italian girl raised in Sweden, but nearly 2 years ago moved to Rome. On my blog you will follow me through my days in the capital of Italy.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards