sc-atrome

Alla inlägg den 9 december 2011

Av Stefania Citraro - 9 december 2011 23:11

 

Idag vid outleten.


Gårdagen blev inte riktigt som jag förväntat mig, då jag inte förstått att igår var Italiens nationaldag. Så i stället för en lång promenad och lite lugn så blev det till att dra ut en sväng och ta sig en öl. Herregud va mycket människor det var, kan lova att alla 6 miljoner människor som bor i Rom var ute igår, det gick inte att röra sig. Nu förstår jag äntligen hur det är att bo i Tokyo varje dag... Idag gick jag upp klockan 8 för att åka till en Outlet som ligger lite utanför Rom, det blev en heldag där, men inte ett köp. Helt enkelt, det sög och priserna var inte alls lägre som jag förväntat mig. I eftermiddags fick jag städat mitt rum så nu luktar det gott och efter det så blev jag hembjuden på en kalabresisk middag. Kom hem för inte så längsen och ska bara slappa, ingen utgång ikväll inte. Kommer inte vara en av alla 6 miljoner männsikor som har möjligheten att gå ut ikväll.

Presentation


My name is Stefania Citraro and I'm half Swedish half Italian girl raised in Sweden, but nearly 2 years ago moved to Rome. On my blog you will follow me through my days in the capital of Italy.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards