sc-atrome

Alla inlägg den 17 december 2011

Av Stefania Citraro - 17 december 2011 19:58

såhär hade jag kunnat somna idag. 


Vilken dag, har ärligt talat gått närmare 2 mil idag och känner mig helt slut. Gick upp klockan 8 för att äta frukost och fixa mig sen var det iväg för att finna platsen jag skulle till, men det var ju lättare sagt än gjort. Gick fel 3 ggr och det var inga små sträckor! Till slut kom jag fram i alla fall och dom tog alla mina mått som gick tror jag och sedan berättade mannen lite om modevisningen. Jag ska helt enkelt gå modell för en modevisning som handlar om kända märken genom tiderna, tror det var från 50-talet och framåt. Låter sjukt kul och runt den 10-11 januari skulle vi träffas igen för att prova kläderna. Ser verkligen fram emot det! Sen till slut kom jag hem och fick packat och tvättat en del, nu tror jag att jag fått med mig det mesta. För ca två timmar sen var det ut igen för att möta upp en tjej som är vän till familjen, som kanske kunde hjälpa mig med jobb. Efter en aperitivo och lite tjöt så är jag nu äntligen hemma och hur trött som helst, kommer somna som ett litet barn i natt. Imorgon är det äntligen dags för hemfärd och ser fram emot det, så nu blir det inte så mycket till att blogga under mina juldagar då jag inte längre befinner mig i Rom. Så god jul och gott nytt år på er alla som läser min blogg, så ses vi igen i januari. Ciao!

Presentation


My name is Stefania Citraro and I'm half Swedish half Italian girl raised in Sweden, but nearly 2 years ago moved to Rome. On my blog you will follow me through my days in the capital of Italy.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards