sc-atrome

Alla inlägg den 13 december 2011

Av Stefania Citraro - 13 december 2011 21:27

En bild från i Lördags


 

På puben för att kolla på matchen på storbildsskärm.



Nu har jag varit dålig på att skriva igen, men inte överdrivet mycket har hänt under dessa dagarna. I lördags var jag ute med G och hade rektigt trevligt och i söndags var bara att ta det lugnt och mysa. Igår var jag med G och julhandlade och fick faktiskt köpt en del julklappar och även imon blir det att finna de sista julklapparna. Efter vi letat julklappar drog vi till en pub i centrum för att kolla Roma-Juve matchen, bland de bästa matcherna jag sett, då stämmningen var helt underbar. Jag befann mig bland ca 40 Roma fan och i princip ensam Juventus fan. När Roma gjorde mål ställde sig hela puben upp och skrek, när Juventus gjorde mål ställde sig jag och två till upp. Hur roligt som helst och ett bra avslut på dagen. För övrig så ringde dom igår och erbjöd mig jobb för en modevisning fick dock tacka nej då det var på nyårsafton, men hoppas dom ringer snart igen. Annars så är det snart dags att åka hem, på söndag tar jag flyget hem och det ska bli mys att få fira sista advent tillsammans med familjen.

Presentation


My name is Stefania Citraro and I'm half Swedish half Italian girl raised in Sweden, but nearly 2 years ago moved to Rome. On my blog you will follow me through my days in the capital of Italy.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards