sc-atrome

Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Stefania Citraro - 14 oktober 2011 20:55

   



Är super trött efter denna dagen. Var och pratade med Francesco Falconi idag och fick massa bra tips och råd om att söka jobb, plus att han hjälpt mig med att fixa några möjliga och väldigt roliga jobb. Efter mötet med honom så åkte jag hem och mamma och pappa kom till mig. Idag har vi spenderat hela eftermiddagen på IKEA och att handla massa mat till mig. Så nu harj ag äntligen fått fyllt kylskåpen och gjort mitt rum mysigt. Idag blir det till att bara sitta hemma, är alldeles för trött, men det har varit ännu en underbar dag.  

Av Stefania Citraro - 14 oktober 2011 11:00

Dagens outfit


Gick upp klockan 8 idag med, börjar komma in i rutinerna känner jag. Idag så är jag inte med pappa, för att han ska hämta mamma på flygplatsen klockan 14.00 För min del är det en stor dag, jag ska ta mig till Teatro Brancaccio för att möta upp en kontaktperson som engagerar event och dylikt i Rom. Vi ska mötas på en middags "aperitivo" och prata om jobb. Ska bli trevligt men nervöst, då det faktiskt är en jobbintervju och dåjag ska snurra runt själv i denna stora stad. Men nu väntar taxin på mig så måste springa, skriver hur allt gick ikväll.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


My name is Stefania Citraro and I'm half Swedish half Italian girl raised in Sweden, but nearly 2 years ago moved to Rome. On my blog you will follow me through my days in the capital of Italy.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards