sc-atrome

Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Stefania Citraro - 18 oktober 2011 10:20



Nu var det allt några dagar sen jag fick skriva på bloggen. Har inte haft en stund för mig själv, men ikväll eller imorgon tänkte jag lägga upp bilder och skriva om alla sevärdigheter jag upplevt lördag-måndag med mina föräldrar. Just nu sitter jag och inväntar att just mina päron ska komma och hämta mig för sista dagen, för imorgon åker dom hem. Igår var jag och G ute i stan och rökte vattenpipa på ett vattenpipscafè och tog oss sedan en drink på en av Roms vackra gator. Sedan lyckades vi tappa bort oss och åkte en halvtimma för långt mot andra sidan stan. Detta innebär förstås att med allt jag gått dessa dagarna och de få timmarna jag fick sova inatt, så är jag fruktansvärt trött. Men min capuccino och mitt leende på läpparna håller gott och väl humöret uppe.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


My name is Stefania Citraro and I'm half Swedish half Italian girl raised in Sweden, but nearly 2 years ago moved to Rome. On my blog you will follow me through my days in the capital of Italy.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards