sc-atrome

Alla inlägg den 6 april 2013

Av Stefania Citraro - 6 april 2013 16:53

 

Bilden àr fràn igàr med Mig, Sara och hennes vànner.



Fòrsta dagen pà det nya jobbet. Har idag bòrjat att jobba pà kontoret, sà sitter nu hàr och har inte sàrskillt mycket att gòra.


Igàr morse kom (efter en 7 timmars làng bussresa) hem till Rom, packade upp mina grejer och sedan direkt och la mig i sàngen. Vakande klockan 2 och sedan àkte jag till kontoret fòr att làgga upp veckans schema. Pà kvàllen àkte jag till jobbet pà puben och efter det som kom Sara med sina vànner och hàngde pà puben. En mycket trevlig kvàll och sà kul att tràffa Sara igen. 


Idag vakande jag klockan 13.00, àt frukost och sedan hàngde jag upp en maskin tvàtt (typ hundra tvàttar kvar, med alla klàder jag har - rimmar ju till och med, haha), och sedan àkte jag till jobbet dà jag bòrjade klockan 15.00 Slutar pà kontoret klcokan 20.00 och sedan drar jag direkt till puben och jobbar mina tvà timmar dàr. Vart kvàllen leder fàr vi se. Ciao.

Presentation


My name is Stefania Citraro and I'm half Swedish half Italian girl raised in Sweden, but nearly 2 years ago moved to Rome. On my blog you will follow me through my days in the capital of Italy.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards