sc-atrome

Alla inlägg den 4 juli 2013

Av Stefania Citraro - 4 juli 2013 17:03




         

Bilder fràn tvà veckor tillbaka




Det var ett tag sen jag skrev, har kommit in i perioden dà jag inte kànner fòr att skriva men ska verkligen fòrsòka komma igàng igen. 

Sedan midsommar har mycket hànt men som sagt tànker dra allt vàldigt kort.

Just nu bor jag hos min bror och Alex dà jag inte har nàgon làgenhet under Juli mànad. Fòr sà fort det kommer till Augusti tar jag semester och àker ner till Kalabrien, men fòr tillfàllet àr jag bokstavligt talat: Hemlòs!

Hos min bror bor nu ocksà Anders och Linus som àr pà besòk i Rom sà vi bor vàldigt mànga fòr tillfàllet i en vàldigt liten làgenhet men det àr vàll mysigt!?

Imorgon kommer min kàra kusin Sandra och ska besòka Rom och hon kommer ocksà att bo hos oss. Ska bli sà kul att ha henne hàr!

Idag àker min kàrlek till Kalabrien och làmnar mig i Rom fòr en mànad. Tykcker det suger men det àr bara en mànad.

I fòrrgàr gick jag och G ut och àt restaurang vilket var bàde mysigt och gott och igàr sà tog vi en aperitif efter jag hade jobbet 10 timmar pà jobbet. 

Just nu sitter jag pà jobbet, slutar klockan 8 men sen sà blir det jobb pà puben dà det àr 4 juli vilket innebàr Independenceday, fest!

Presentation


My name is Stefania Citraro and I'm half Swedish half Italian girl raised in Sweden, but nearly 2 years ago moved to Rome. On my blog you will follow me through my days in the capital of Italy.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards