sc-atrome

Alla inlägg den 31 maj 2013

Av Stefania Citraro - 31 maj 2013 18:28

 

Valentino. 

 

Paula Cademartori.

   

Kotur.

 

Mulberry.



Sitter och dròmmer mig bort om att nàgon gàng fà àga nàgon av dessa vàskor. Nàgra av sommarens mode med underbara fàrger.

Av Stefania Citraro - 31 maj 2013 18:12

Rosa naglar och rosa linne till jobbet idag / Pink nails and pink top today for work

 

 



Tròtt sà in i **P*i*P**. Inte alls haft ork att skriva pà bloggen, ni fàr fòrlàta mig men det jag gjort i dagarna har varit att jobba. 

I tisdags blev det jobb och fotboll.

I onsdags hade jag en dag ledigt som spenderades med att laga mycket mat och gymma. 

Igàr jobbade jag fràn 10-20 pà kontoret non-stop och sedan jobbade jag tvà timmar pà puben, kom hem klockan 00.30 Helt dòd var jag nàr jag kom hem, jag bara àt lite och gick och la mig. 

Idag var klockan stàlld pà 8.30 igen fòr kontorsarbete. Ocksà idag blir det samma visa som igàr. Bara att hàlla ut tills pà onsdag dà jag àntligen kommer hem till Sverige. Tyvàrr jobba sònder mig tills dess. 

Fòr òvrigt: Vàdret suger, det som gjorde min dag àr att Hanna beràtta att hon kommer till Rom 15 juni. Har inte sett henne pà òver 8 mànader det sàger allt... Glàdje! 


Tired as **P*I*P**. Haven't got the energy to write on the blog, forgive me but what I've been doing these days is working.

On Tuesday, it was job and football.

On Wednesday, I had a day off which I spent cooking a lot of food and gym.

Yesterday I worked from 10 to 20 in the office non-stop and then I worked for two hours in the pub, came home at 0: 30.

I was completely dead when I got home, I only ate a little and went to bed.

Today, the clock was set to 8.30 again for office work. Also today is the same working hours as yesterday. Just hold out until Wednesday when I finaly go home to Sweden. Unfortunately, I'm gonna kill myself with work until then.

For the rest: the weather sucks, the thing that made my day is that Hanna told me that she comes to Rome June 15. Haven't seen her in over 8 months, that says it all... JOY! 

 

Presentation


My name is Stefania Citraro and I'm half Swedish half Italian girl raised in Sweden, but nearly 2 years ago moved to Rome. On my blog you will follow me through my days in the capital of Italy.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards