sc-atrome

Direktlänk till inlägg 6 maj 2013

THE OLD LADY

Av Stefania Citraro - 6 maj 2013 18:47

 



Sitter som alltid pā kontoret och jobbar, idag var det kvālls skiftet. 

Igār tog Juventus  hem sin 29' (31') scudetto, mānga firade det ōverallt i vārlden, jag var sā trōtt efter jobbet igār sā jag  firade det istāllet fōr att gā ut, med ett glas vin framfōr tv:n.. 

Igār kvāll kom G tillbaka till Rom, vilket alltid ār roligt!

Imorgon tānkte jag lāgga upp bilder pā den nya lāgenheten sā ni fār se hur den ser ut. 

Ikvāll har jag inte heller nāgra sārskillda planer, fār se vad Yasmin och Calle ska gōra ocksā. 

Om en vecka kommer min baby Emli och hālsar pā mig i Rom och om lite mer ān en vecka kommer broder min ner till Rom fōr att stanna ōver sommare. Ciao.

Ps. 

Mitt skrivande ār alltid vāldigt fel och felstavat, men idag ār det dock vārre OCH jag vet om det. 



Sitting as always in the office and working, today was the night shift. 

Yesterday, took Juventus home their 29' (31') scudetto, many celebrated all over the world, I was so tired after work yesterday, so instead of going out I celebrated it with a glass of wine in front of the TV.

Yesterday night came G back to Rome, which is always fun!

Tomorrow, I thought to upload the photos on the new apartment so you can see how it looks like.

Tonight again I don't have any specific plans, I'll see what Yasmin and Calle are going to do too.

In a week, my baby Emli is going to visit me in Rome and for a little bit more than one week, my brother is coming to Rome to stay for the summer. Ciao

Ps.

My writing is always very wrong and misspelled, but today it's worse and I know it.




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stefania Citraro - 3 augusti 2013 20:01


  Bilder frān igār och Klubben, sista natten i Rom / Photos from yesterday and the club, last night in Rome.         Skriver mer imorgon eller en annan dag. Nu slutar jag pā jobbet och kickar fōr att sāga hejdā. Sen hem och packa resten...

Av Stefania Citraro - 31 juli 2013 16:52

          Bilder frān min hāllplats dvs colosseum, min vāska jag kōpte och innan jag sprang / Pictures from my bus stop ie colosseum, my bag I bought and before I ran        Nāgra bilder frān igār. Igār fick jag gjort ganska mycket sā...

Av Stefania Citraro - 27 juli 2013 18:35


      Dagens outfit och Colan / Todays outfit and the Coke  Idag har det varit 37 grader varm och igār var det lika varmt, det ār nāstan som jag sa till Filip idag, "du kommer inte vilja ha mer sol efter Rom".  Vāgglōssen har inte bitit mig...

Av Stefania Citraro - 24 juli 2013 17:03

        Skor - Greisy, Klānning - Zara & Vāska - Mango  /  Shoes - Greisy, Dress - Zara & Bag - Mango       Idag sā kommer fotona frān min andra klānning jag kōpte herromdagen och skorna, ālskar bāde klānning och skorna. Alla bōr ha en...

Av Stefania Citraro - 21 juli 2013 19:15


  Bilder frān igār och pā min "body" som jag kōpte pā Zara / Photos from yesterday and on my "body" that I bought at Zara.       Sitter pā kontoret men slutar snart. Imorgon ār jag ledig och dā blir det att āka till stranden! Nu ār det ba...

Presentation


My name is Stefania Citraro and I'm half Swedish half Italian girl raised in Sweden, but nearly 2 years ago moved to Rome. On my blog you will follow me through my days in the capital of Italy.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards