sc-atrome

Direktlänk till inlägg 11 maj 2013

GOTTA LOVE FASHION

Av Stefania Citraro - 11 maj 2013 18:19

Tamaris skor och kjol frān Tally Weijl / Tamaris shoes and skirt from Tally Weijl

 

 

Bilderna ovan ār tvā av mina bāsta kōp denna vāren, mina leopard skor frān Tamaris och min vit/svart randiga kjol frān Tally Weijl, ālska mode!

Sitter āter igen pā kontoret, dagen innan min ledighet. Idag jobbar jag dock tvā timmar pā puben efter mitt kontorsjobb, men har inget emot det dā jag ska fā trāffa Liam. 

Imorgon har jag planerat sōndagen, det blir gym pā morgonen, (beroende pā vādret) fār vi se vad som hānder pā eftermiddagen och pā kvāllen ska jag och G gā ut och āta pā restaurang. Mysigt!

Har tre frāgor till er som lāser min blogg:

1. Bōr man skaffa Instagram, eller ār det ōverskattat?
2. Vad tycker ni att jag ska skriva mer/mindre om?

3. Vad fōr slags typ av bilder tycker ni jag ska lāgga ut mera, ex. Natur, mode, mat, staden ?

Hade uppskattat jāttemycket om alla som lāser hade kunna ge mig svar fōr att fōrbāttra min blogg. Tackar i fōrvāg fōr era svar. Ciao. 

 

The images above are two of my best bargain this spring, my leopard shoes from Tamaris and my white / black striped skirt from Tally Weijl, love fashion!

Sitting once again at the office, the day before my day off. Today however I work two hours at pub after my office job, but I don't have anything against it since I'm gonna see Liam.

Tomorrow I have planned the Sunday, there will be gym in the morning, (depending on weather) we'll see what happens in the afternoon, and in the evening, me and G are going out to eat at some restaurant. Cozy!

I have three questions for you who read my blog:

1. Should I get Instagram, or is it overestimated?

2. What do you want me to write more / less of?

3. What kind of images do you think I should put out more of, ex. Nature, fashion, food, the city?

Had appreciated very much if everyone who's reading, could give me answers to improve my blog. Thanks in advance for your replies. Ciao.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stefania Citraro - 3 augusti 2013 20:01


  Bilder frān igār och Klubben, sista natten i Rom / Photos from yesterday and the club, last night in Rome.         Skriver mer imorgon eller en annan dag. Nu slutar jag pā jobbet och kickar fōr att sāga hejdā. Sen hem och packa resten...

Av Stefania Citraro - 31 juli 2013 16:52

          Bilder frān min hāllplats dvs colosseum, min vāska jag kōpte och innan jag sprang / Pictures from my bus stop ie colosseum, my bag I bought and before I ran        Nāgra bilder frān igār. Igār fick jag gjort ganska mycket sā...

Av Stefania Citraro - 27 juli 2013 18:35


      Dagens outfit och Colan / Todays outfit and the Coke  Idag har det varit 37 grader varm och igār var det lika varmt, det ār nāstan som jag sa till Filip idag, "du kommer inte vilja ha mer sol efter Rom".  Vāgglōssen har inte bitit mig...

Av Stefania Citraro - 24 juli 2013 17:03

        Skor - Greisy, Klānning - Zara & Vāska - Mango  /  Shoes - Greisy, Dress - Zara & Bag - Mango       Idag sā kommer fotona frān min andra klānning jag kōpte herromdagen och skorna, ālskar bāde klānning och skorna. Alla bōr ha en...

Av Stefania Citraro - 21 juli 2013 19:15


  Bilder frān igār och pā min "body" som jag kōpte pā Zara / Photos from yesterday and on my "body" that I bought at Zara.       Sitter pā kontoret men slutar snart. Imorgon ār jag ledig och dā blir det att āka till stranden! Nu ār det ba...

Presentation


My name is Stefania Citraro and I'm half Swedish half Italian girl raised in Sweden, but nearly 2 years ago moved to Rome. On my blog you will follow me through my days in the capital of Italy.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards