sc-atrome

Direktlänk till inlägg 21 maj 2013

SUMMER IS HERE!

Av Stefania Citraro - 21 maj 2013 13:59


       

Nāgra av gārdagens bilder. Fler bilder frān dessa dagar kommer senare / Some of yesterday's pictures. More pictures from these days will come later




Det gātt nāgra dagar sedan jag skrivit, men som ni vet, nār jag inte skriver betyder det att jag haft fullt upp.

Emli ākte hem i fredags och jag jobbade eftermiddagen pā kontoret och pā kvāllen jobbade jag i entrčn pā puben.

I lōrdags jobbade jag exakt samma tider som i fredags och efter jag jobbat klart pā puben sā kom G dit och alla tillsammans pā festen drog till klubben. Hade sā sjukt kul. 

I sōndags var man inte lika kaxig, men fick stādat hela lāgenheten, kōrt 4 tvāttar (vilket behōvdes) och hann ocksā med att gā ut och kōpa lite grejer. Blev helt enkelt en mysig sōndag med G. 

Igār var bossens fōdelsedag sā jag var uppe tidigt fōr att med G och alla som jobbar pā puben (inklusive flickvānner, vānner och syskon) dra till stranden. Det var lite molningt men nār solen lyste sā var det varmt och skōnt, brānde till och med mig. En super trevlig och rolig dag pā stranden som slutade med att jag somnade vāldigt tidigt.

Idag sitter jag pā jobbet som vanligt, det blir ett 10 timmars shift, sen hem och sova igen. Ciao 


It has been a few days since I posted, but as you know, when I'm not writing it means that I'm busy.

Emli went home on Friday and the afternoon I worked in the office and in the evening I worked in the entrance of the pub.

On Saturday I worked exactly the same hours as I did on Friday, and after I finished working at the pub, G came there and all together at the party went to the club. Had an awsome time. 

On Sunday I wasn't that cocky, but I managed to clean the whole apartment, wash 4 washing machines and I also had time to go out and buy some stuff. It simply became a cozy Sunday with G.

Yesterday was the boss's birthday, so I was up early to go to the beach with G and everyone else who works at the pub (including boy/girlfriends, friends and siblings). It was a bit cloudy but when the sun shone was it nice and warm, I even burned myself. A super nice and fun day at the beach that ended up with that I fell asleep very early.

Today I'm at work as usual, there will be a 10-hour shift, then go home and sleep again.

 
 
Ingen bild

emmmmmmsiii

27 maj 2013 23:11

FETT SEXIG BIKINIIIIIIIIIII ;)))))))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stefania Citraro - 3 augusti 2013 20:01


  Bilder frān igār och Klubben, sista natten i Rom / Photos from yesterday and the club, last night in Rome.         Skriver mer imorgon eller en annan dag. Nu slutar jag pā jobbet och kickar fōr att sāga hejdā. Sen hem och packa resten...

Av Stefania Citraro - 31 juli 2013 16:52

          Bilder frān min hāllplats dvs colosseum, min vāska jag kōpte och innan jag sprang / Pictures from my bus stop ie colosseum, my bag I bought and before I ran        Nāgra bilder frān igār. Igār fick jag gjort ganska mycket sā...

Av Stefania Citraro - 27 juli 2013 18:35


      Dagens outfit och Colan / Todays outfit and the Coke  Idag har det varit 37 grader varm och igār var det lika varmt, det ār nāstan som jag sa till Filip idag, "du kommer inte vilja ha mer sol efter Rom".  Vāgglōssen har inte bitit mig...

Av Stefania Citraro - 24 juli 2013 17:03

        Skor - Greisy, Klānning - Zara & Vāska - Mango  /  Shoes - Greisy, Dress - Zara & Bag - Mango       Idag sā kommer fotona frān min andra klānning jag kōpte herromdagen och skorna, ālskar bāde klānning och skorna. Alla bōr ha en...

Av Stefania Citraro - 21 juli 2013 19:15


  Bilder frān igār och pā min "body" som jag kōpte pā Zara / Photos from yesterday and on my "body" that I bought at Zara.       Sitter pā kontoret men slutar snart. Imorgon ār jag ledig och dā blir det att āka till stranden! Nu ār det ba...

Presentation


My name is Stefania Citraro and I'm half Swedish half Italian girl raised in Sweden, but nearly 2 years ago moved to Rome. On my blog you will follow me through my days in the capital of Italy.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards